مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-19حوادث

 انهدام یک باند مواد مخدر در دامغان


فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از انهدام و دستگیری 3 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در یکی از شهرک های شهرستان دامغان خبر داد.

- سرهنگ غلامحسین عرب 28 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری 11 آزادی دامغان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت گسترده یک باند توزیع مواد مخدر در یکی از شهرک های شهرستان مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به گسترش چتر اطلاعاتی ماموران و شناسایی سه عضو این باند توزیع مواد مخدر، افزود: در ادامه و پس از چند هفته تلاش شبانه روزی، مخفیگاه متهمان در شهرک شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر سه متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر سنتی و صنعتی بسته بندی شده، آلات و ادوات بسته بندی و مصرف مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه متهمان به فعالیت خود در زمینه توزیع و فروش مواد به صورت یک باند اعتراف کردند، تصریح کرد: سوداگران مرگ همراه با مواد مخدر کشف شده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر این است که با شناسایی سرشاخه های توزیع مواد مخدر وظیفه خود در این حوزه را انجام دهد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 انهدام یک باند مواد مخدر در دامغان

 انهدام یک باند مواد مخدر در دامغان